
Tο σχολείο μας υλοποιεί τριετές πρόγραμμα Εrasmus+ με τίτλο ?Discovering Europe?σε συνεργασία με 9 Ευρωπαϊκές χώρες (Πολωνία, Σλοβενία, Ρουμανία, Ολλανδία, Γερμανία, Καταλονία, Ιταλία (Σαρδηνία), Αγγλία και Φινλανδία). Σκοπός του προγράμματος είναι η υιοθέτηση καινοτόμων, μαθητοκεντρικών διδακτικών/μαθησιακών μεδόδων (webquest, PBL project-based learning, peer learning και learning-by-teaching), με στόχο τη δημιουργία κατάλληλου μαθησιακού περιβάλλοντος που θα οδηγήσει στην κινητοποίηση των εγγενών κινήτρων των μαθητών και επομένως στην αυτόνομη μάθηση. Στο πλαίσιο του Erasmus+ πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές ανταλλαγές μαθητών (3 μαθητές & 2 εκπ/κοί ανά χώρα). Από τις 06 έως τις 12 Δεκεμβρίου είναι η σειρά του σχολείου μας να υποδεχτεί 29 μαθητές και 18 εκπαιδευτικούς.
Περισσότερες πληροφορίες για το έργο μπορείτε να βρείτε στο



