Το καινοτόμο πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο “Ένα εικαστικό ταξίδι στην αρχαία Ελλάδα”, υλοποιήθηκε από τους μαθητές και μαθήτριες της Δ τάξης του σχολείου μας το σχολικό έτος 2017-18.
Υλοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας Ναλμπάντη Μαρία ΠΕ70.

