Στις 21.3.24, την πρώτη επίσημη μέρα της Άνοιξης, στις 10.00 π.μ. οι μαθητές της Γ΄ τάξης μίλησαν για τα Κάλαντα της Άνοιξης και τραγούδησαν τα “Χελιδονίσματα” της Αιανής Κοζάνης στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Πελοπόννησος FM στην ενημερωτική εκπομπή του Κωνσταντίνου Λαμπρόπουλου. Μεταξύ άλλων περιηγήθηκαν στην ιστορική εφημερίδα και στους χώρους του Ραδιοφωνικού σταθμού.
Τη δράση προετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί: Ευαγγελία Χαιρικάκη, Ευαγγελία Μητρογιάννη





