Σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Αχαΐας «Καλλίπολις», εφαρμόστηκε στο Δ2 τμήμα το πρόγραμμα: «Εγώ και Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί» υπό την αιγίδα του Τμήματος Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας. Στο πρόγραμμα οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε δραστηριότητες που αφορούσαν στην ενίσχυση προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων τους, μέσα από υλικό το οποίο έχει ενταχθεί στα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων 21+», στις ενότητες Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία & Πρόληψη των Εξαρτήσεων του θεματικού κύκλου «Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην». Οι μαθητές/τριες στις 23.5.24 στο χώρο των Παλαιών Σφαγείων παρουσίασαν μουσικοχορευτικό δρώμενο: “Μια γέφυρα χτίστε”. Στην εκδήλωση συμμετείχαν περισσότερες από 60 σχολικές μονάδες του Νομού Αχαΐας.
Το Πρόγραμμα υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί: Ασπασία – Μαγδαληνή Καμπισοπούλου, Μαρίνα Κυπριανίδου, Ευαγγελία Μητρογιάννη




