Οι μαθητές της Ε’ τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, επισκέφτηκαν τη δημοτική βιβλιοθήκη της Πάτρας. Ενημερώθηκαν για τα τμήματα που έχει και τον τρόπο λειτουργίας της. Επίσης, έμαθαν πως μπορούν να βρουν ένα βιβλίο μέσω των Η/Υ και του συστήματος ταξινόμησης. Επιπλέον, είχαν τη χαρά να συμμετάσχουν σε βιβλίοπαρουσιάσεις γνωστών συγγραφέων παιδικών βιβλίων.
Τις επόμενες ημέρες ασχολήθηκαν με την αναδιοργάνωση της σχολικής βιβλιοθήκης, δημιουργώντας κανόνες λειτουργίας και ταξινομώντας τα βιβλία. Η σχολική μας βιβλιοθήκη άνοιξε και αξίζουν στους μαθητές μας συγχαρητήρια για την προσπάθεια!





