Οι μαθητές των τάξεων Α’, Β’2, Γ’ και Ε’2 του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή και πνευματικά πλούσια εμπειρία, επισκεπτόμενοι την Κατασκήνωση του Αγίου Γερβασίου Πατρών.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους, γνώρισαν τη ζωή και το έργο του Νέου Αγίου της πόλης μας και ανακάλυψαν το «μυστικό» της αγιότητάς του — την αγάπη, την ταπεινότητα και την προσφορά στον συνάνθρωπο.
Σε ένα όμορφο, φυσικό περιβάλλον, γεμάτο ηρεμία, τα παιδιά δημιούργησαν με πολλή χαρά και δημιουργικότητα πολύχρωμες πασχαλινές λαμπάδες, με την καθοδήγηση και τη βοήθεια των δασκάλων τους: κ. Βασιλική Αστερή, κ. Τσέζου Αθηνά – Σπυριδούλα, κ. Χαρικάκη Ευαγγελία και κ. Άρτεμη Μαστροκώστα.
Ήταν μια ημέρα γεμάτη έμπνευση και δημιουργία – μια πραγματικά πολύτιμη εμπειρία, λίγο πριν από το Άγιο Πάσχα!





