“Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση για τον Σακχαρώδη Διαβήτη: Μια Σπουδαία Συνάντηση στο Σχολείο μας”

“Ενημέρωση και Ευαισθητοποίηση για τον Σακχαρώδη Διαβήτη: Μια Σπουδαία Συνάντηση στο Σχολείο μας”

Την Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί την κ. Γούλα Βασιλική, Πρόεδρο του Συλλόγου Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη, στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας.

Η επίσκεψη είχε ως σκοπό την καλλιέργεια ενσυναίσθησης και την κατανόηση της καθημερινότητας των ατόμων που ζουν με Σακχαρώδη Διαβήτη Τύπου 1, ενισχύοντας το αίσθημα αποδοχής και συμπερίληψης.

Η προσέγγιση προσαρμόστηκε στην ηλικία των μαθητών:

  • Στις τάξεις Α΄, Β΄ και Γ΄, τα παιδιά άκουσαν με ενδιαφέρον ένα παιδικό παραμύθι σχετικό με τον Διαβήτη Τύπου 1, το οποίο παρουσίασε με ζωντάνια και ευαισθησία η κ. Γούλα. Μέσα από την ιστορία, γνώρισαν έναν ήρωα που ζει με διαβήτη και έμαθαν πώς η διαφορετικότητα δεν είναι εμπόδιο στη φιλία, το παιχνίδι και τη ζωή.

  • Στις μεγαλύτερες τάξεις (Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄) προβλήθηκε η ταινία “Ζω χωρίς να σε φοβάμαι”, ένα δυναμικό οπτικοακουστικό μέσο που μίλησε με απλό αλλά ουσιαστικό τρόπο για τη διαχείριση της πάθησης, τον αυτοσεβασμό και τη στήριξη από το κοινωνικό περιβάλλον.

Η δράση αποτέλεσε ένα ακόμη βήμα προς ένα σχολείο συμπεριληπτικό, ενημερωμένο και ανθρώπινο, που σέβεται και αγκαλιάζει τις ανάγκες όλων των παιδιών. Ήταν μια ουσιαστική εμπειρία που άφησε στους μαθητές γνώσεις, συναισθήματα και προβληματισμούς, καλλιεργώντας το πιο πολύτιμο αγαθό: την ενσυναίσθηση.

Phone: +302610992100
Fax: +302610992100
Πανεπιστημιούπολη, Ρίο, Πάτρα 26540
Διαγόρα