Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στο διήμερο μαθητικό φεστιβάλ «Πράσινο Διήμερο – Μικρές Αλλαγές, Μεγάλη Διαφορά», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου 2026 στο Δασύλλιο της Πάτρας (Dexameni Project), με τη συνδιοργάνωση των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΠΕ & ΔΔΕ Αχαΐας και του Europe Direct Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, όπου παρουσιάστηκαν ποικίλες δράσεις περιβαλλοντικών ομάδων, οι μαθητές μας συμμετείχαν με το πρωτότυπο δρώμενο «Όταν η AI συνθέτει και τα σώματα δημιουργούν». Μέσα από τη δημιουργική αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, συνέθεσαν δικά τους τραγούδια με περιβαλλοντικό περιεχόμενο και τα παρουσίασαν με έναν μοναδικό, εκφραστικό χορευτικό τρόπο.
Η συμμετοχή αυτή ανέδειξε τη σύνδεση της τεχνολογίας με την καλλιτεχνική έκφραση και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:
Κουτσογιάννη Ευφροσύνη, Μουμούρη Αμαλία, Αλεξανδροπούλου Αγγελική





