Το σχολείο μας συμμετείχε με ιδιαίτερη επιτυχία στο RoboLeague – 2η Διασχολική Συνάντηση Ρομποτικής, που πραγματοποιήθηκε στις 29 και 30 Απριλίου 2026 στο Πολιτιστικό Κέντρο «Αλέκος Μέγαρης» στο Αίγιο.
Η διοργάνωση αποτέλεσε μια μεγάλη γιορτή δημιουργικότητας, συνεργασίας και τεχνολογίας, με τη συμμετοχή εκατοντάδων μαθητών από σχολεία της ευρύτερης περιοχής. Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, οι μαθητές μας παρουσίασαν δύο πρωτότυπα έργα ρομποτικής: «Η έξυπνη απλώστρα» και «Phobos: το ρομποτικό rover στον πλανήτη Άρη», αποσπώντας το ενδιαφέρον και τα θετικά σχόλια των επισκεπτών.
Τα έργα των μαθητών δεν ανέδειξαν μόνο τη δημιουργικότητα και τις τεχνολογικές τους δεξιότητες, αλλά και τη σύνδεση της ρομποτικής με σύγχρονες ανάγκες και προβληματισμούς. Η «έξυπνη απλώστρα» σχετίζεται με την εξοικονόμηση ενέργειας και τη βιώσιμη καθημερινότητα, ενώ το ρομποτικό rover ενισχύει τον προβληματισμό γύρω από την επιστημονική έρευνα και το μέλλον του πλανήτη μας. Μέσα από τέτοιες δράσεις, οι μαθητές καλλιεργούν στάσεις ενεργού πολίτη, αναπτύσσοντας περιβαλλοντική ευαισθησία και υπευθυνότητα απέναντι στις προκλήσεις της εποχής.
Παράλληλα με τις παρουσιάσεις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικές δραστηριότητες και αγωνίσματα ρομποτικής, να αλληλεπιδράσουν με συνομηλίκους τους και, πάνω απ’ όλα, να χαρούν τη διαδικασία της δημιουργίας και της συνεργασίας.
Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε τη φαντασία, την κριτική σκέψη και τις δεξιότητες των μαθητών, αναδεικνύοντας τη σημασία της ρομποτικής εκπαίδευσης στο σύγχρονο σχολείο.
Μπορείτε να απολαύσετε τα έργα μας εδώ:
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί:
Αγγελική Αλεξανδροπούλου, Ίνες Τσέζου





