Την Τετάρτη 13 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και της Στ’ τάξης παρακολούθησαν τη δράση «Αθλητισμός και Αναπηρία» στα πλαίσια του 2ου Φεστιβάλ Ισότιμης Πρόσβασης του Πανεπιστημίου Πατρών. Διεξήχθη αγώνας μπάσκετ όπου συμμετείχαν αθλητές σε αμαξίδιο ενώ στους παρευρισκόμενους/νες μίλησε το ρομπότ «Σοφία».





