Συμμετοχή του σχολείου μας στο 2ο Φεστιβάλ Ισότιμης Πρόσβασης

Συμμετοχή του σχολείου μας στο 2ο Φεστιβάλ Ισότιμης Πρόσβασης

Την Τετάρτη 13 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και της Στ’ τάξης παρακολούθησαν τη δράση «Αθλητισμός και Αναπηρία» στα πλαίσια του 2ου Φεστιβάλ Ισότιμης Πρόσβασης του Πανεπιστημίου Πατρών.  Διεξήχθη αγώνας μπάσκετ όπου συμμετείχαν αθλητές σε αμαξίδιο ενώ στους παρευρισκόμενους/νες μίλησε το ρομπότ «Σοφία».

Phone: +302610992100
Fax: +302610992100
Πανεπιστημιούπολη, Ρίο, Πάτρα 26540
Διαγόρα