Στο πλαίσιο της καλλιέργειας της ιδιότητας του Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γ1 σχεδίασαν και πραγματοποίησαν μια πρωτότυπη, ειρηνική δράση διαμαρτυρίας εντός του σχολικού χώρου. Αξιοποιώντας τα εργαλεία του Artivism —της σύμπραξης δηλαδή της Τέχνης (Art) και του Ακτιβισμού (Activism)— τα παιδιά εξέφρασαν δημόσια τις θέσεις τους, αποδεικνύοντας ότι είναι αυτόνομα, ενεργά και ισότιμα μέλη της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι Κεντρικοί Άξονες της Δράσης
- Η Δημιουργία ως Αντίδοτο στη Σπατάλη: Η δράση βασίστηκε στην ιδέα ότι η δημιουργική διαδικασία και η παραγωγή έργου δεν αποτελεί «χάσιμο χρόνου» ή σπατάλη υλικών, αλλά τμορφή αξιοποίησης των ανθρώπινων και περιβαλλοντικών πόρων.
- Οικολογία της Σκέψης: Εισήχθη και εφαρμόστηκε η έννοια της «οικολογίας της σκέψης». Η φιλοσοφία πίσω από τον όρο είναι ότι ένας πολίτης που έμαθε να δημιουργεί είναι ένας πολίτης που θα μάθει αύριο να προστετεύει τους πόρους του πλανήτη του γιατί γνωρίζει την αξία της δημιουργίας.





