Κατά τη σχολική χρονιά 2025–2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Σχολική Διαμεσολάβηση όπου μέσα από βιωματικά εργαστήρια γνώρισαν ειρηνικούς τρόπους επίλυσης συγκρούσεων, εξασκήθηκαν στον διάλογο, στην ενεργητική ακρόαση, στην έκφραση συναισθημάτων και στην αναζήτηση λύσεων που γίνονται αποδεκτές απ’ όλες τις πλευρές.
Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής τους, δημιούργησαν με την υποστήριξη της κ. Αλεξανδροπούλου, μια ενημερωτική παρουσίαση για τη διαδικασία, τους κανόνες και τον ρόλο των διαμεσολαβητών. Μετά την παρουσίασή της σε όλους τους μαθητές του σχολείου, τα παιδιά που την παρακολούθησαν εξέφρασαν τις απορίες τους, συμμετείχαν με ενδιαφέρον στη συζήτηση και υποδέχθηκαν θετικά την ιδέα του προγράμματος.
Η εκπαίδευση της φετινής χρονιάς αποτελεί το πρώτο σημαντικό βήμα, ώστε κατά το σχολικό έτος 2026–2027 να ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος στο σχολείο μας, με μαθητές διαμεσολαβητές και οργανωμένες διαδικασίες διαμεσολάβησης, με στόχο ένα σχολείο συνεργασίας, διαλόγου και αμοιβαίου σεβασμού.





