Λόγω τεχνικών προβλημάτων, για τα οποία δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση το σχολείο μας, η εγγραφή στο Σχολικό Δίκτυο για τους μαθητές είναι από πολύ δύσκολη έως αδύνατη.
Καλό θα ήταν να μην προσπαθείτε σε ώρες αιχμής.
Οι μαθητές του σχολείου μας μπορούν να συνεχίσουν παρακολουθούν τα μαθήματα τους στην ηλεκτρονική τάξη του σχολείου μας.




