Στο πλαίσιο βιωματικών δράσεων και γνωριμίας με τον κόσμο των ζώων, οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Σχολή Ιππασίας Πατρών! Εκεί γνώρισαν από κοντά τα χαριτωμένα πόνυ και έμαθαν πώς να τα φροντίζουν με αγάπη και προσοχή. Με τη βοήθεια των ειδικών, έμαθαν βασικές δεξιότητες ιπποκομίας, όπως το σωστό βούρτσισμα και τη φροντίδα της τροφής τους. Επιπρόσθετα συμμετείχαν ενεργά σε δημιουργικές δραστηριότητες, κατασκευάζοντας χειροτεχνίες με θέμα την ιππασία.
Η μέρα όμως δεν σταμάτησε εκεί! Σε ένα δημιουργικό εργαστήρι, οι μαθητές ακολούθησαν μια πασχαλινή παράδοση και έβαψαν αυγά με φυσικό τρόπο, χρησιμοποιώντας κρεμμυδόφλουδες. Στη συνέχεια, με φαντασία και μεράκι, έφτιαξαν πανέμορφες φωλίτσες-καλαθάκια από χαρτί, διακοσμώντας τα με τα χεράκια τους.
Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με μια ξεχωριστή έκπληξη: όλοι οι μαθητές έλαβαν το πρώτο τους δίπλωμα στην Ιπποκομία, ένα μικρό αναμνηστικό για μια ημέρα γεμάτη χαρά, γνώση και δημιουργικότητα!
Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που συνδύασε τη γνώση με τη δημιουργικότητα, ενισχύοντας τη φιλοζωία και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών.





