Ενόψει της γιορτής του Πάσχα, το σχολείο μας άνοιξε την αγκαλιά του και διοργάνωσε τη δράση Ενεργού Πολίτη με τίτλο «Ευχές και Δώρα Καρδιάς». Πρόκειται για μια δράση αγάπης και προσφοράς, κατά την οποία συγκεντρώθηκαν παιχνίδια για να δοθούν σε παιδιά και εφήβους που νοσηλεύονται στο Παιδιατρικό Τμήμα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών “Παναγία η Βοήθεια”, πολλά από τα οποία αντιμετωπίζουν χρόνιες παθήσεις.
Οι μικροί μαθητές της Α΄ τάξης συμμετείχαν με ενθουσιασμό: έφεραν παιχνίδια από το σπίτι τους – αγαπημένα τους αντικείμενα σε άριστη κατάσταση ή παιχνίδια που επέλεξαν με χαρά να αγοράσουν ειδικά για τη δράση. Όλα ήταν κατάλληλα για εσωτερικό χώρο, όπως εκπαιδευτικά παιχνίδια, επιτραπέζια, κούκλες και φιγούρες αγαπημένων ηρώων, προσφέροντας χαρά σε παιδιά που περνούν δύσκολες στιγμές στο νοσοκομείο.
Κάθε παιχνίδι συνοδευόταν από μια προσωπική ευχή των παιδιών – μια μικρή καρδιά γεμάτη τρυφερότητα, ενσυναίσθηση και παιδική ελπίδα.
Η δράση κορυφώθηκε με μια γιορτινή εκδήλωση στο σχολείο, γεμάτη αρώματα και χαμόγελα! Τα παιδιά, με τη στήριξη των δασκάλων τους κ. Βασιλικής Αστερή και κ. Αιμιλίας Μίχαλου, ετοίμασαν χειροποίητα γλυκίσματα, ενώ δεν έλειψαν και τα νόστιμα κεράσματα που είχαν προετοιμάσει στο σπίτι μαζί με τις οικογένειές τους.
Ιδιαίτερη τιμή και χαρά για όλους μας αποτέλεσε η παρουσία του Διευθυντή της Παιδιατρικής Κλινικής, κ. Δημητρίου Γαβριήλ, και της συζύγου του, επίσης παιδιάτρου της Κλινικής. Με λόγια συγκινητικά και ανθρώπινα, ενίσχυσαν το νόημα της προσφοράς και της ευαισθητοποίησης από μικρή ηλικία.
Η δράση μας υπενθύμισε πως η προσφορά δεν είναι μονόπλευρη: προσφέρουμε για να βοηθήσουμε, αλλά τελικά κερδίζουμε κι εμείς. Κερδίζουμε σε συναισθήματα, σε εμπειρίες, σε ανθρωπιά.






