Την Κυριακή 16 Μαρτίου 2025, στις 18:30, το σχολείο μας συμμετείχε στην εκδήλωση «Όλοι μαζί για το ΝΕΡΟ και το ΝΕΡΟ για όλους», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας με αφορμή τα εγκαίνια της περιοδικής έκθεσης «Το ΝΕΡΟ στην καρδιά της Επιστήμης».
Η εκδήλωση είχε ως στόχο να αναδείξει τη σημασία του νερού για την υγεία, τη ζωή, το περιβάλλον και την κοινωνική δικαιοσύνη. Οι μαθητές συμμετείχαν σε μια καλλιτεχνική δράση εμπνευσμένη από τη θεματική της έκθεσης, μεταφέροντας με δημιουργικότητα και φαντασία τα μηνύματα της βιώσιμης ανάπτυξης και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
Η παρουσία του σχολείου μας στην εκδήλωση αυτή ανέδειξε τον τρόπο με τον οποίο η εκπαίδευση μπορεί να γεφυρώσει τη γνώση με την καθημερινή ζωή, το αναλυτικό πρόγραμμα με την εμπειρία, και την επιστήμη με τις αξίες της αειφορίας. Ήταν μια ξεχωριστή στιγμή που έδωσε φωνή στους μαθητές μας να μιλήσουν – κυριολεκτικά και μεταφορικά – για το πολυτιμότερο αγαθό του πλανήτη: το νερό.





